etusivu
     tapahtumia
     mainoksia
     IC-albumi
     albumi-muut
     kuvia
maailmalta
     uutisia
vitsit

     IC-Raiders
ajot 2006

     vieraskirja
     osta / myy
     lahjoita
     linkit

     jäsenet


       Ilmainen www-laskuri





Vitsit: 

"Totuuksia" Issikasta:
-IC m.49 on maailman ensimmäinen sarjavalmisteinen moottoripyörä lukkiutumattomilla jarruilla ja sutimisenestojärjestelmällä
- Elämä alkaa 5km/h nopeudesta
- IC on turvallisin. Kun sitä aina korjataan niin se on vähemmän aikaa liikenteessä
- Ic:ssä on ajajan nahka-asun automaattinen voitelu
- Hyvä havaittavuus runsaan savutuksen johdosta
- IC on sähköturvallinen. Heikko jännite jos ollenkaan
- IC on monitoiminen. Käynnistäminen vastaa reipasta kuntopyörällä ajoa
- Issikkaa ei pysäytä muu kuin vastatuuli
- Osta IC voimanpesä, korjaa sitä koko kesä
- Mitä tapahtuu kun IC:n mittari näyttää 80 km/h? GAME OVER
- IC on liikenneturvallinen peli siinäkin mielessä, että kun sattuu onnettomuus, niin kaikki on jo ohi ja siivottu, kun IC:llä kerkiää paikalle





"Tositarinaa" IC:stä v. n.1952:
Lahden liepeillä asusteli IC:lla ajeleva nokisutari, joka oli vielä muuten oikein kova kommunisti. Hän väitti pyöräänsä ehdottomasti maailman parhaaksi. Hän oli mm. ajanut Issikalla 110000 km,eikä mitään tehty! Kiivaan väittelyn jälkeen antoi sen verran periksi, että yksi kynttilä (syt.tulppa) oli vaihdettu.
Kerran eräs kiistakaveri oli kuullut, että sutari oli työntänyt pyöräänsä Villähteellä (Lahden lähellä) ja riemastui tästä. Kerrottuaan tietonsa sutarille, tämä kertoi ettei pyörässä mitään vikaa ollut, bensa vain oli päässyt loppumaan. Hän oli työntänyt pyöränsä läheiselle kioskille, ja ostanut janoonsa pullon "sitruunasuutaa". Sitten hän oli muistanut että neuvostoliittolaiset pyörät on rakennettu niin, ettei ne ole tarkkoja polttoaineelle, ja oli kaatanut puolet pullosta tankkiin, polkaissut Issikan käyntiin, ja ajanut Lahteen TB:lle tankkaukseen !
Lähetti: TAR

"Tositarinaa" IC:stä 70-luvun taitteesta:
Isoveljelläni oli 60-70-lukujen vaiheissa M-56, jolla kerran päräytteli silloisen tyttökaverinsa kanssa noin 10 kilometrin päähän merenrantaan, ihailemaan näkymiä ja kun koitti kotiinpaluun aika niin Iskiaspa sanoi että njet, njet ja eipä siinä lopulta auttanut kun pyytää likkakavri liftaamaan takaisin ja työntää Iskias kotiin. Oli muuten kaveri uupunut perille päästyään!
No, jälkeen päin tulivat kyllä juttuun tytön kanssa ja Ic:lläkin ajo jatkui, useammallakin yksilöllä myöhemmin.
Lähetti: Mika

On ne "merkkihuollot" osanneet ennenkin:
Eräs keskisuomalainen kaveri kertoi että hänelle päätyi muutaman mutkan kautta 50-luvun lopulla rekisteristä poistettu levykeula. Silloinen omistaja oli polttanut päreensä paikallisen merkkihuollon tulokseen.
IC oli viety huoltoon kytkin-ja vaihteistomurheiden takia. Huollossa onnistuttiin katkaisemaan pääakseli (vääränkätinen kierre) ja tasosta kertoo jotain että se korjattiin hitsaamalla se kiinni kytkinkehään. Tämän lisäksi oli menty korjausviilaamaan rattaita ja kokoomisvaiheessa vaihteisto koottiin lopuksi väärin, joten vaihteita löytyi jopa kaksi. Siinä jäi samalla issikka pois ajosta.
Että on sitä osattu ennenkin olla osaamatta ! - Putte -




Hei "lohkaisuja" ja vitsejä kaivataan lisää! Tätä tavaraa on takuulla tullut paljon kaikkien vuosien varrella. Myös hauskat julkaisukelvolliset muistelot kelpaavat mainiosti vaikka kuvien kera! Laita tarinaa tulemaan tästä.